Wednesday, December 31, 2008

happy new year , 2009

berape jam je lg nk masuk 010109 . celebrated ? tak bleh oo . mama tak kasi . she said , ank dare tak bek kuar mlm . hikhikhikhik , so nk tgk firecrakers , kt rmh pun nmpk . paling koman tv . hahahaha . apelaaaahhh . errrmmm , sume org ade ckp tk saba nk tunggu 2009 sbb nye 2008 sucks ! bg aku , diorg betol kot sbb 2008 ade yg bgs & ade yg tak . nk kenang ape dlm 2008 mcm mls lah plak :) . sume org new year sibok skola baru , keje , plkn . aku ? tade pun . plkn tak dpt . nk tunggu result spm lmbt . bln 3 slalunye . skng ni kne lah kemas umah , jage ank buah . nk keje mama tak kasi pule . azam taon baru ? nk ckp nk brjaye dlm idop bolehhh , tapi result tk dpt lagi . aku bleh ckp cmni jelah , kalau result okeh , aku arap aku dpt blaja & ddk kt tmpt blaja yg bgs & yg aku slesa . kalau aku dpt result terok , yg bleh aku buat tunggu jelah mane tmpt blaja yg nk amek aku . yg pasti form 6 aku takan amek ! ckp psl new year , ade bdk degil nih ! die dahlah dmm , nk kua gi celebrate new year plak . gile ! katenye da sihat , sihat lah sgt ! mlm kang msti sakit balik . kang ngadu kt aku jgk . degil betol . dmm mmg dah elok , tp batuk ? seseme ? elok da keh ? td dahlah minum ais . org ckp jgn minum , minum jgk . deggggiiilllll ! batuk trbelahak-lahak .

2 comments: