Thursday, January 1, 2009

danial ku sayang & nad ku sayang .

for the first time , danial berak aku kene pegang . mcm ni cite die , along fon die problm sket then tuka sim die ngn fon papa yg lame . mama gi surau . along plak kwn die bg msg & mk mertua die call . pp nye fon pda . danial plk tbe2 menangs . along soh ah aku pgg kejp . ku pn pgg ah sbb kesian kn tgk die ;) . tyme danial kt along , die mmg da berak . ku pn pegg h danial . skali berak die tuh meleleh ke tepi , kene sua die . korg byngkn ah dahla berk die tuh da kne suar die , then ku pgg kne tgn aku . busssuuuuuukkkkkk ! dialog aku kt along .

me : along copek lh ha , paneh bontot danial ni .
along : kejap lh , bnyk rupenye msg along tk bace .
me : along ! (jerit) berak danial da ke tepi ! kene tgn adik . busuk ah .
along : japla ha dik . tlg along kejap jeee .
me : danial syg busuk mksu ni . kejap eh syg .

along lmbt lg so aku bwk lh danial dpn lptp sbb nk tulis blog ni . skali die bleh tido kt ats pngku aku . dgn berak die tuh , kne baju aku sket .

me : cept lh long da kne kt bju adk ni .
along : pegang jap , along nk bkk barut jp then along bg die netek .
me : dk tdo dulu kanag ibu bg netek .

bile daa suda , along pun soh aku amek air tok basuh berak danial . da bukak pmpers bnyk wwwooooo berak . abs satu pampers . huhuhuhuhh , danial org basuh berak die suke plak . ngade betol . aku tk penh basuh berak danial tu yg mnjerit aku . huuhuhu . tank lg ! :)

tu daniaal untuk nad , ooo nd ku syg jgn lah balik lmbt . mnm ais jgn . nnt dmm lg . sian kang tgk u . org kesian tgk die tp die tanak jage diri . dgr lah ckp . bega . huhuhuhu .

3 comments:

  1. salam,

    bagus belajar sekarang seni tu, nanti bila dah sampai masa tak terkial-kial dan janggal.

    ReplyDelete
  2. dr sam , HAAA ? tk phm ah pe u ckp , adddooooiiii
    dnny , AH CHAI . dulu tukng urut kak long pnggl die cmtuh

    ReplyDelete